Premium content ophalen
- Zestig procent van de adverteerders zegt in een wereldwijd onderzoek dat ze hun advertentiebudgetten in 2024 willen verhogen.
- De resultaten van het onderzoek, uitgevoerd door Ebiquity en de World Federation of Advertisers, wijzen op een einde aan de recente neergang in de reclamesector.
- Insider sprak met drie marketingmanagers bij grote merken over hun perspectieven.
- Lees ook: Crocs heeft mogelijk z’n lelijkste schoen ooit uitgebracht en dat kan een groot succes worden – oordeel zelf
Grotere merken zijn voorzichtig optimistisch over 2024: 60 procent van de deelnemers aan een nieuw, wereldwijd onderzoek zegt van plan te zijn advertentiebudgetten volgend jaar te verhogen.
Bij het onderzoek van de World Federation of Advertisers en Ebiquity zijn 92 grote adverteerders gepeild, die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor meer dan 50 miljard dollar aan jaarlijkse wereldwijde advertentie-uitgaven.
De resultaten wijzen erop dat er mogelijk een einde komt aan de recente neergang in de reclamesector. Vorig jaar zei slechts 29 procent van de respondenten te verwachten dat ze hun advertentiebudgetten in 2023 zouden verhogen.
Premium content ophalen